آدرس

تهران، رسالت، فرجام

آدرس

تهران، رسالت، فرجام

مشخصات کابین تمام‌ استیل آسانسور

فهرست مطالب

امتیاز خود را ثبت کنید

کابین آسانسور یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین قسمت‌های موجود در آسانسور است که باید به آن توجه شود. کابین که به‌منظور جابه‌جایی مصرف‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود باید از ظاهری زیبا و شکیل برخوردار باشد. کابین که مانند یک اتاقک است دارای انواع مختلفی است که یکی از زیباترین طرح‌ها برای کابین، کابین تمام استیل خواهد بود. کابین‌های تمام استیل دارای کف‌پوش‌های متنوعی هستند که برای افزایش زیبایی و جذابیت می‌توان از آنها بهره گرفت. اگر آسانسور شما نیاز به تعویض دارد می‌توانید در زمان نصب آسانسور از کابین تمام استیل استفاده کنید.

کابین تمام استیل

کابین آسانسور تمام استیل در انواع مختلفی طراحی می‌شود که می‌توان به باربر، نفربر، ویلچربر و… اشاره کرد. همچنین ابعاد و ظرفیت آن نیز متغیر است و شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز و عبور و مرور روزانه، از ظرفیت‌های 4 نفره، 6،8، 10 و… استفاده کنید. کابین تمام استیل یکی از کابین‌های بسیار شکیل و لوکس است که در ساختمان‌های اداری و… مورداستفاده قرار می‌گیرد تا به زیبایی و اصالت ساختمان بیفزاید. در کابین تمام استیل، تمامی قسمت‌های کابین از استیل باکیفیت طراحی و ساخته می‌شود و معمولاً کف‌پوش آن از انواع سنگ‌های زیبا است.

ورق‌های استیل به‌کاررفته در این نوع کابین‌ها رنگ‌های متنوعی دارند که می‌توان باتوجه‌به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرد. رنگ‌های نظیر طلایی، نقره‌ای، دودی، گندمی، شامپاینی و… وجود دارد. همچنین استیل موجود در دو نوع بگیر و نگیر است که می‌توان در زمان تعمیر آسانسور، آهن‌ربا را به ورقه استیل و کابین آسانسور نزدیک کرد، اگر شاهد چسبیدن آهن‌ربا به استیل بودید استیل بگیر به‌کاررفته است.

اجزاء کابین تمام استیل آسانسور

کابین آسانسور از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· یوک کابین تمام استیل: چارچوب اصلی کابین که از ناودانی 10 و همچنین ورق گالوانیزه طراحی و ساخته می‌شود.

· بدنه کابین تمام استیل: در ساخت بدنه کابین از فولاد استفاده می‌شود که ضخامت 1.25 میلی‌متر دارد و از فنر ارتجاعی به‌منظور جلوگیری از واردآمدن تکان یا لرزش به مسافران استفاده می‌شود.

· سقف کابین تمام استیل: در سقف کابین علاوه بر نورپردازی، از ورق فولادی با ضخامت 2 میلی‌متر استفاده می‌شود.

· کف کابین تمام استیل: کف کابین باید ضدحریق و ضدضربه باشد و از فولاد 2 میلی‌متر استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش زیبایی از انواع سنگ‌های مرغوب و جذاب می‌توان بهره گرفت.

دوام و استحکام کابین تمام استیل آسانسور

برخی آسانسورها به‌منظور جابه‌جایی افراد و برخی برای جابه‌جایی بار مورداستفاده قرار می‌گیرند. کابین آسانسور باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد تا زود دچار مشکل نشود. در کابین آسانسور، دیواره‌ها و کف باید موردتوجه قرار بگیرند و از جنسی بادوام بالا ساخته شوند. کابین تمام استیل توانایی مقابله با ضربه‌های مختلف را دارد. زمانی که ترمز ایمنی شروع به عمل می‌کند، یا ضربه‌گیرهایی که در ته چاهک وجود دارند به کابین اصابت می‌کنند، کابین تمام استیل مقاومت بالایی در برابر این موارد از خود نشان می‌دهد. در زمان نصب آسانسور باید بسته‌شدن کامل کابین آسانسور را شاهد باشیم که امری بسیار مؤثر و مفید است. همچنین برخی از قطعات دیگر نظیر کفشک‌ها، یوک کابین، اتاقک و… باید در برابر ضربه و فشارهای وارده مقاوم باشد و زود مستهلک نشوند.

ویژگی کابین تمام استیل استاندارد

در زمان خرید و نصب آسانسور باید به یک سری فاکتورهای مهم و اساسی توجه کرد تا یک‌کابین استاندارد و مطمئن تهیه کرد. از سری فاکتورهای مهم در کابین مناسب و ایده‌آل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· کابین تمام استیل باید به ترمز ایمنی یا پاراشوت مجهز باشد.

· سیستم تهویه از واجبات است و باید کابین تمام استیل از این ویژگی برخوردار باشد.

· باید کفشک‌ها و بدنه کابین تمام استیل در برابر ضربه و فشارهای احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

· ارتفاع کابین موردنظر باید بیشتر از 2 متر باشد.

· در زمان تعمیر آسانسور باید به‌جز دریچه اضطراری و قسمت تعیین شده برای تهویه هوا، بقیه قسمت‌های کابین تمام استیل به طور کامل بسته یا پوشانده شود.

· برای سقف کابین تمام استیل باید از ورق گالوانیزه 2 میلی‌متر استفاده شده باشد.

· دکمه‌های موجود در کابین تمام استیل باید در ارتفاع مناسبی باشند تا دست همه افراد به آن برسد.

· نورپردازی داخل کابین بسیار مهم است و در حالت کار باید کاملاً روشن باشد و در زمان استراحت یا استندبای، باید نور کمی در آن وجود داشته باشد.

· کف‌پوش کابین تام استیل باید ضدحریق باشد و مقاومت بالایی در برابر وزن افراد و ضربه از خود نشان دهد.

· در بدنه کابین از ورق گالوانیزه 1.25 میلی‌متر استفاده شده که پیچ و مهره‌های به‌کاررفته بدون جوشکاری هستند.

قیمت کابین تمام استیل آسانسور

قیمت کابین به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد که در زمان نصب آسانسور باید به آن توجه شود. معمولاً کابین‌های تمام استیل قیمت بالاتری نسبت به دیگر کابین‌های نظیر ام‌دی‌اف یا فرمیکا دارند. این فاکتورهای مهم به شرح زیر هستند.

· ابعاد کابین بر قیمت آن اثر می‌گذارد و هرچه کابین بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

· طرح کابین‌های استیل نیز بر قیمت نهایی اثر می‌گذارد. برای مثال استیل میرور طلایی، استیل شامپاینی و… به دلیل زیبایی بسیار خارق‌العاده و کیفیت بالا، قیمت متفاوتی نیز دارند.

· نورپردازی و نوع ورقه استیل نیز بر قیمت کابین آسانسور اثر می‌گذارد.

· رنگ کابین استیل آسانسور نیز می‌تواند متفاوت باشد که در رنگ‌های طلایی، دودی، دودی مشکی و دودی سفید، نقره‌ای، رز گلد و… موجود هستند که هر کدام قیمتی متفاوت دارند.

· مورد دیگری که بر قیمت کابین تمام استیل اثر می‌گذارد، نوع کف‌پوش است که می‌تواند از سنگ دلخواه، سنگ آبی نروژ، سنگ تیتانیوم، سنگ مرمریت نسکافه‌ای، سنگ مشکی گلکسی، سنگ ولگا بلو و… ساخته و طراحی شده باشد.

سخن پایانی

در ساختمان‌های اداری یا ساختمان‌های لوکس که تمایل دارند تا با بهره‌گیری از یک آسانسور زیبا و لاکچری بر جذابیت محیط خود بیفزایند، می‌توانند از آسانسور با کابین تمام استیل استفاده کنند. این کابین‌ها در زمان نصب آسانسور زیبایی ساختمان را دوچندان می‌کنند و می‌توان با انتخاب کف‌پوشی از سنگ‌های مرغوب با رنگ‌هایی نظیر دودی، طلایی، نقره‌ای و… به تأثیر و جذابیت آن افزود. همچنین نورپردازی داخلی کابین تمام استیل در زمان نصب آسانسور بر لوکس‌تر شدن آن می‌افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

تماس با ما