آدرس

تهران، رسالت، فرجام

آدرس

تهران، رسالت، فرجام

معرفی برند‌های معتبر آسانسور ایرانی و خارجی

فهرست مطالب

امتیاز خود را ثبت کنید

شرکت‌ها و برند‌های زیادی در زمینه طراحی و نصب آسانسور فعالیت می‌کنند. بعضی از این برند‌ها دارای سابقه طولانی‌تری در این زمینه هستند اما برخی دیگر در این صنعت نوپا به شمار می‌آیند. با آشنایی و معرفی برند‌های معتبر آسانسور ایرانی و خارجی می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید و با در نظر گرفتن کیفیت و عملکرد، هر کدام را برای موارد خاصی استفاده نمایید.

فاکتور‌های مهم انتخاب آسانسور

در صورتی که قصد خرید آسانسور را دارید نیازمند داشتن اطلاعات مناسبی در رابطه با بهترین برند موجود در بازار هستید. برند‌های معتبر و باکیفیت بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که برخی از آن‌ها نیز در داخل ایران دارای نمایندگی هستند. نکته مهم در رابطه با آسانسور‌های موجود در بازار ایران این است که قطعات آن‌ها به صورت جداگانه فروخته می‌شود و هر قطعه، برند مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال تصور کنید که شما برای یک ساختمان تجاری ۶ طبقه قصد نصب آسانسور را دارید. در این صورت اجزای مختلف این دستگاه که شامل درب کابین، موتور آسانسور، کابین آسانسور، سیم بکسل و قطعات ریز و درشت دیگری می‌شود را باید به صورت جداگانه انتخاب کنید.

با این حال باتوجه به نوع برند ایرانی یا خارجی هر قطعه، فاکتور‌هایی را باید مد نظر داشته باشید. این فاکتور‌ها نوع آسانسور و ظرفیت مورد استفاده از آن بوده که باتوجه به کاربری ساختمان مشخص می‌شود. عوامل دیگری مانند تعداد توقف، ‌ایستگاه‌ها و میزان اتوماتیک بودن آن‌ها از جمله فاکتور‌ها و پارامتر‌هایی هستند که برای نصب آسانسور با بالاترین بازده حائز اهمیت به شمار می‌آیند. معرفی برند‌های معتبر آسانسور ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا بتوانید هر قطعه را به صورت جداگانه با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

بهترین برند‌های معتبر آسانسور ایرانی

همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره شد آسانسور‌ها در ایران به صورت قطعات جداگانه به فروش می‌رسند و هر قطعه دارای برند مخصوص به خود است. کلیه قطعات آسانسور از یک برند نیستند؛ به همین منظور می‌توانید از کمپانی‌های معتبر و باکیفیت موتور آسانسور مانند آلبرتو ساسی، هوبر، مونتاناری و زیلابگ استفاده کنید. برای درب آن نیز شرکت‌های مختلفی مانند یاران، توس، سپاهان و کلمان وجود دارند. این برند‌ها دارای کیفیت‌های مناسبی هستند. در نظر داشته باشید که حتی اگر برند آسانسور شما معتبر باشد، در نهایت باید کار نصب آسانسور را یک مجموعه حرفه‌ای انجام دهد. از مجموعه‌هایی که اقدام به نصب این وسیله می‌کنند می‌توان به زرین آسانسور اشاره کرد.

آسانسور بهران، برند موفق در ایران و خاورمیانه

این شرکت در زمینه طراحی و نصب آسانسور فعالیت می‌کند. آسانسور بهران در حدود ۳۰ سال است که با تأمین و تولید تمامی قطعات این دستگاه و پله برقی، نقش مهمی را در زمینه صنعت دارد. این شرکت با به‌کارگیری نیرو‌های متخصص توانسته تا به عنوان یک قطب اصلی صنعت آسانسور در ایران و خاورمیانه شناخته شود. از نمونه کار‌هایی که شرکت بهران انجام داده است، می‌توان به برج تجارت جهانی تبریز و مترو هشتگرد اشاره کرد. این کارخانه قطعات بسیار باکیفیتی مانند موتور گیربکس آسانسور، درب آسانسور، براکت ریل و وزنه تعادل را تولید می‌کند و زرین آسانسور نیز به راحتی نصب آسانسورهای این شرکت را انجام می‌دهد. علاوه‌بر فروش جداگانه قطعات این دستگاه، امکان خرید پکیج‌های آسانسور از این مجموعه نیز وجود دارد. این پکیج‌ها در سه گروه حرفه‌ای، کلاسیک و اقتصادی تولید می‌شوند.

آسانسور سعید

یکی دیگر از بهترین آسانسور‌های ایرانی که در سال ۱۳۷۴ تأسیس شد و توانست با وارد کردن بهترین برند‌های قطعات روند پیشرفت خود را تسریع کند، آسانسور سعید است. این شرکت با پشتیبانی بسیار قوی از شرکت‌های معتبر آسانسور در سرتاسر دنیا اقدام به وارد کردن انواع قطعات این وسیله می‌کند. تمام این قطعات را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه می‌دهد و به دست مجموعه‌هایی چون زرین آسانسور می‌سپارد. این شرکت علاوه‌بر توزیع قطعات آسانسور، با استفاده از تخصص و نیرو‌های باتجربه توانسته است تا خدماتی بسیار مناسب و ارزنده را در اختیار مشتریان قرار دهد. به‌طور کلی خدماتی که این شرکت به متقاضیان ارائه می‌دهد شامل فروش قطعات، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

معرفی برند‌های معتبر آسانسور خارجی

از آنجایی که صنعت آسانسور همه روزه در حال پیشرفت است؛ بنابراین رقابت با برند‌های مختلف در تکنولوژی و فناوری هر روز بیشتر می‌شود. هم اکنون برند‌های معتبر خارجی بسیار زیادی در زمینه تولید این وسیله و قطعات مربوط به آن فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین این کمپانی‌ها می‌توان به اوتیس و می‌تسوبیشی الکتریک اشاره کرد.

اوتیس

یکی از شرکت‌ها و برند‌های معتبر آسانسور خارجی که به عنوان قدیمی‌ترین شرکت تولید این وسیله در دنیا مطرح می‌شود، شرکت اوتیس است. این شرکت در سال ۱۸۵۳ در شهر نیویورک تأسیس شد. شرکت اوتیس مدعی است که بالاترین درآمد را در زمینه صنعت آسانسور در دنیا در اختیار دارد. اوتیس یک شرکت چند ملیتی بوده و به عنوان مشهورترین شرکت تولیدی این وسیله شناخته می‌شود. در حال حاضر حدود ۲۰۰ کشور از خدمات مناسب این شرکت بهره می‌برند. آسانسور‌های این شرکت در بنا‌ها و سازه‌های معروفی مانند برج ایفل و برج خلیفه استفاده شده است. برای آشنایی بیشتر با کیفیت و عملکرد آسانسور‌های این شرکت می‌توانید به آسانسور‌های ساختمان امپایر استیت و برج اسکایلون نگاهی بیندازید.

میتسوبیشی الکتریک

بلند‌ترین و سریع‌ترین آسانسور موجود در دنیا متعلق به شرکت می‌تسوبیشی الکتریک است. این شرکت در سال ۱۹۲۱ فعالیت خود را در شهر توکیو آغاز کرد و به دلیل قوی بودن سرویس‌دهی، بسیار زود عنوان دومین شرکت برتر آسانسور جهان را به خود اختصاص داد. می‌تسوبیشی الکتریک در سال ۱۹۸۰ اولین اینورتر‌های ۷۷۷ Fرا تولید نمود. سریع‌ترین آسانسور دنیا به واسطه این شرکت در برج یوکوهاما نصب شد و در سال ۲۰۰۴ عنوان سریع‌ترین را از آن خود کرد. این شرکت حدود ۱۲۰ هزار کارمند دارد که این موضوع نشان‌دهنده بزرگی و عظمت آن است.

کلام پایانی

برای نصب آسانسور‌ معتبر و باکیفیت باید اطلاعات مناسبی در رابطه با معرفی برند‌های معتبر آسانسور ایرانی و خارجی به دست بیاورید. به همین منظور نیازمند جستجو در رابطه با بهترین برند‌های موجود در ایران و معتبرترین برند‌های خارجی در زمینه تولید انواع قطعات این وسیله هستید. همچنین آشنایی با مجموعه‌هایی مانند زرین آسانسور که انواع خدمات مربوط به این دستگاه را ارائه می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه مواردی چون سرویس و نگهداری، استانداردسازی، ایمن‌سازی، بازسازی، نوسازی و… را شرکت‌های سازنده انجام نمی‌دهند. در کشور ایران به دلیل اینکه قطعات آسانسور به صورت جداگانه مونتاژ می‌شوند، می‌توانید هر بخش از آسانسور را از شرکت‌های معتبر انتخاب کنید؛ اما پیش از این کار باید آن‌ها را به خوبی بشناسید.

جهت اطلاع از قیمت انواع آسانسور میتوانید با شماره ۰۹۱۲۴۸۸۸۵۸۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

تماس با ما